JADŁOSPIS:

23-28.07.2018 

 

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie:        Kanapka na chlebku orkiszowym ze schabem pieczonym i pomidorem 40g. 

Kanapka z miodem 20g. Kakao 200ml.

Skład: pieczywo-gluten,  masło 82%- mleko, mleko, wędlina 79% pomidor, miód wielokwiatowy

II Śniadanie:     Winogrona 

Obiad:              Zupa z zielonych warzyw z quinoa 300ml.

Spaghetti bolognese z mięsem i warzywami 160g, woda 200ml.

Skład: brokuły, fasolka, groszek, szpinak, marchew, quinoa, śmietana 18%- mleko, mąka pszenna 450-gluten makaron- gluten mięso wieprzowe, marchew, cebula

Podwieczorek:  Smoothie borówkowe, bułeczka maślana

Skład: bułeczka- mleko, jaja, gluten, jogurt- mleko, borówki

 

WTOREK

Śniadanie:        Kanapka na chlebku mieszanym z twarożkiem z rzodkiewką  40g.

Kanapka z dżemem truskawkowym 20g. Herbatka malinowa z melisą 200ml.

Skład: pieczywo-gluten, masło 82%- mleko, ser- mleko  rzodkiewka, dżem

II Śniadanie:     Banan ½

Obiad:              Zupa marchewkowa z zielonym groszkiem i makaronem 300ml.

Leczo z udźca z indyka z pieczoną cukinią i papryką 80/20g,

kasza kus kus 100g, woda 200ml.

Skład: zielony groszek, marchew, pietruszka, śmietana 18%- mleko, mąka pszenna 450-gluten, makaron- gluten, indyk, cukinia, papryka, kasza-gluten

Podwieczorek:  Kisiel malinowy, chrupki kukurydziane

Skład: kisiel, chrupki

 

ŚRODA

Śniadanie:        Granola owocowa z mlekiem 150ml. Kanapka na chlebku słonecznikowym

z pomidorem, ogórkiem, rzodkiewką 40g. Herbatka z cytryną 200ml.

Skład: pieczywo-gluten,  masło 82%- mleko, mleko, płatki- gluten,  pomidor, ogórek, rzodkiewka

II Śniadanie:     Jabłko ½

Obiad:              Zupa brukselkowo- kalafiorowa z ryżem 300ml.

Filet drobiowy w płatkach kukurydzianych 80g, frytki ziemniaczane z wody 100g,

mizeria z jogurtem naturalnym  60g, woda 200ml.

Skład: brukselka, kalafior, marchew, pietruszka, ryż, śmietana 18%- mleko, mąka pszenna 450-gluten,   filet drobiowy, płatki, ziemniaki,  ogórki, jogurt-mleko 

Podwieczorek:  Pasta serowo- jajeczna ze szczypiorkiem, pieczywo pszenno-żytnie

Skład: pieczywo-gluten, ser- mleko, jaja szczypiorek

 

CZWARTEK

Śniadanie:        Kanapka na chlebku razowym z roladą serową i pomidorem 40g.

Kanapka z dżemem owocowym 20g. Herbatka z czarnej porzeczki 200ml.

Skład: pieczywo-glutenmasło 82%- ser -mleko, pomidor, dżem

II Śniadanie:     Arbuz

Obiad:              Krupnik z ziemniakami 300ml.

Pierogi leniwe z musem owocowym 160g, woda 200ml.

Skład:kasza-gluten, ziemniaki, marchew,  pierogi- gluten, ser- mleko, jaja,  owoce mix

Podwieczorek:  ½ bułeczka 3 ziarna z szynką drobiową i papryką

Skład: pieczywo- gluten,  wędlina 70%, papryka

 

PIĄTEK

Śniadanie:        Kanapka na chlebku mieszanym z jajkiem gotowanym, kiełbasą żywiecką i ogórkiem 40g. Kanapka z serkiem białym z malinami 20g. Herbatka z cytryną 200ml.

Skład: pieczywo-gluten, masło 82%- mleko, mleko  jaja, ser- mleko   wędlina 77%, ogórek, maliny

II Śniadanie:     Morela

Obiad:              Zupa z pieczonej papryki i pomidorów z ryżem 300ml.

                        Kotlet rybny 80g, ziemniaczki młode 100g,

surówka z młodej kapusty z koperkiem 70g, woda 200ml.

Skład: papryka, pomidory, marchew, pietruszka, ryż, śmietana 18%- mleko, mąka pszenna 450-gluten, ryba mintaj, ziemniaki, kapusta młoda, koperek

Podwieczorek:  Jogurt owocowy, biszkopt

Skład:  jogurt- mleko, biszkopt- jaja, mleko, gluten

 

 

Firma zastrzega sobie prawo do zmian w jadłospisie.